.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمله پلنگ به كارشناس منابع طبيعي

حمله پلنگ به كارشناس منابع طبيعي خراسان شمالي، مختومه شدن 7800 فقره پرونده در محاكم قضايي استان و ... از جمله مهم‌ترين اخبار كوتاه حوادث از خراسان شمالي است.

به گزارش روابط عمومي اداره كل منابع طبيعي و آبخيزداري خراسان شمالي، مديركل منابع طبيعي و آبخيزداري استان گفت: يك قلاده پلنگ در منطقه گلول و سراني شهرستان شيروان به كارشناس اداره جنگلكاري اين اداره كل حمله كرد.
موسي صابري افزود: هنگامي كه كارشناس اداره كل منابع طبيعي براي برداشت صحرايي ذخيره گاه جنگلي در حال ماموريت بوده، يكي از كارشناسان از سوي پلنگ مورد حمله قرار گرفت و از ناحيه پا مجروح شد.
وي اظهار داشت: محمد گلستاني، كارشناس اداره جنگل‌كاري اداره كل پس از مداوا و تزريق واكسن‌هاي مربوطه از بيمارستان شهرستان شيروان ترخيص شد.

* مختومه شدن 7800 فقره پرونده در محاكم قضايي خراسان شمالي
رئيس كل دادگستري خراسان شمالي از مختومه شدن 7 هزار و 809 پرونده در دادگاه‌ها و دادسراهاي استان در مرداد ماه سال جاري خبر داد.
احمد كيخسروي اظهار داشت: تعداد پرونده‌هاي وارده در اين مدت 8 هزار و 55 فقره بوده است.
وي افزود: دادگاه‌هاي تجديد نظر و كيفري استان 679، دادگاه‌هاي عمومي حقوقي دو هزار و 404، دادگاه‌هاي عمومي و جزائي يك‌هزار و 496 و دادگاه‌هاي انقلاب 293 پرونده را مختومه كرده‌اند.
رئيس كل دادگستري خراسان شمالي تصريح كرد: در مدت مشابه در دادسراهاي خراسان شمالي نيز سه هزار و 333 پرونده وارد و دو هزار و 937 فقره رسيدگي شده است.
وي با اشاره به تمهيدات انديشيده شده در خصوص تسريع در رسيدگي به پرونده‌هاي اجراي احكام گفت: در اين مدت تعداد پرونده‌هاي وارده به واحدهاي اجراي احكام كيفري هزار و 11 پرونده بوده كه با احتساب پرونده‌هاي مانده، تعداد 995 پرونده مختومه شده است.
كيخسروي در همين مدت تعداد پرونده‌هاي مختومه در اجراي احكام مدني استان نيز 826 فقره بوده است.
وي تعداد پرونده هاي وارده به دايره سرپرستي خراسان شمالي در ماه گذشته را 59 فقره عنوان كرد و اظهار داشت: تعداد پرونده‌هاي مختومه شده در اين مدت 53 فقره بوده است.

* ارائه مشاوره رايگان به 4800 نفر از مراجعان دادگستري خراسان شمالي
رئيس كل دادگستري خراسان شمالي گفت: واحد ارشاد و معاضدت قضايي دادگستري اين استان در مرداد ماه سال جاري به چهار هزار و 877 نفر از مراجعان خدمات مشاوره‌اي ارائه داده است.
احمد كيخسروي افزود: چهار هزار و 600 نفر از مراجعان به صورت حضوري و 641 نفر نيز با استفاده از تلفن 129 از خدمات مشاوره‌اي اين واحد استفاده كرده‌اند.
وي اظهار داشت: دادگستري بجنورد در ماه گذشته با هزار و 474 مشاوره حضوري و 74 مشاوره تلفني بيشترين و دادگستري راز و جرگلان با 75 مشاوره حضوري و 25 مشاوره تلفني كمترين مراجعه كننده را داشته‌اند.
رئيس كل دادگستري خراسان شمالي گفت: در همين مدت دادسراي بجنورد به 743 نفر از مراجعان به صورت حضوري و در خصوص 21 مورد نيز به صورت تلفني ارشادات لازم را ارائه داد.
كيخسروي ادامه داد: دادگستري شيروان 666 مشاوره حضوري و 70 مشاوره تلفني و در مانه و سملقان به 610 نفر مشاوره حضوري و 15 نفر مشاوره تلفني ارائه شد.
رئيس كل دادگستري خراسان شمالي اظهار داشت: 417 مشاوره حضوري و 6 مشاوره تلفني در دادگستري اسفراين، 332 مشاوره حضوري و 38 مشاوره تلفني در فاروج و 283 مشاوره حضوري و 28 مشاوره تلفني نيز در جاجرم انجام شد.
وي افزود: مهم‌ترين موضوعات مطروحه در اين مشاوره‌ها توضيح دادنامه، مالي، ملكي، تصادفات جرحي، ايراد ضرب عمدي، سرقت، مسائل خانوادگي و حصر وراثت بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.